30 Ağustos 2012 Perşembe

HOUSEWIFE SERIES- 1: LEMON CAKE



Bugün kek yaptım. Limonlu kek favorimdir. Yanında kahve varsa!
Kek yapmak çok kolaydır evet ama! ben bir türlü limonlu kekin üstündeki glazürü tutturamazdım. Markette gezerken hemen denemek için aldım bir tane.
Çok kolay, kek için kalıbı da var ve resimdeki gibi oluyor. Paketin üstünde yazan herşeye uydum ve sonuç çok lezzetliydi.

Neden Kekun?
Çat kapı misafir için birebir! eksik malzeme derdi yok.
Güzel kabarıyor. Kabarmış kekin tadı başkadır.
Tat tutturamama sorunu yok. Oldukça lezzetli.
Hazır paket keklere oranla daha taze ve tüketilir oluyor.

Sevgiler...

9 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Biliyomusun geçen gün bende aynı kekten yaptım:)) çok güzel oldu.Hazır karışımlarda kekin kabarmama sorunları hiç olmuyor.Tüm malzemeleri ölçülü koyuyorlar sanırım.Ellerine sağlık:)

boyaynasiyansimacisi dedi ki...

Kekun konusunda katiliyorum sana, sanki baska boyle disardan alinmis hazir kek gibi lezzetli bir tadi oluyor. Afiyet olsun:)

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

Venüsün Dünyası dedi ki...

Ellerine sağlıkk cok lezzetli gözüküyor ;) Bende bayılırım limonlu keke suan canım cektiiii :)

Giz dedi ki...

Kek unu ben de çok seviyorum keki puf puf yapıyor :) bir de sinangil'in hazır unları var fındıklı onunla da kurabiye müthiş oluyor canım tavsiye ederim :)) ellerine sağlık ;)

Ayshenur dedi ki...

ımmmm cnm cekti vallaa ellerine saglık cnm

mühendiscilik dedi ki...

mmm çok leziz gözüküyor, bu arada post başlığına bayıldım, ben de kahve yanında keke asla hayır diyemem :)

CEPAYNASI dedi ki...

katkı maddesi var mıdır,acaba?

pembe fiyonk dedi ki...

Cep aynası: bence diğer bütün hazır yiyecekler gibi mutlaka bunda da vardır.

Mühendiscilik:Teşekkür ederim canım.

Ayshenur: çok merci canım.

Giz: mutlaka bakıcam canım merak ettim

Venüs: limonlu bir başka oluyor

Kozmetik perisi: kalp kalbe karşıymış.afiyet olsun sanada:)

boy aynası yansımacısı:kokusu lezzeti güzel oluyor gerçekten

reyhane dedi ki...

Şahane görünüyor eline sağlık canım