25 Ağustos 2012 Cumartesi

LOVE MY JUMPSUIT :)







Yavaş yavaş tatil modundan çıkıyorum artık :( Aslında tatilde pek bir şey yaptığım söylenemez ama
ben tatilin her halini sevenlerdenim:) Bir şey yapmadım derken yurtdışı planımızı kışa bıraktığımız için yurtiçi kısa kısa kaçamaklar oldu tabi ki :) İşte buralarda olduğum günlerden birinden bir kombin postu.Yazın pastel renkler, danteller, maxi etekleri, tulumlar giymeyi çok seviyorum.

Tulum konusunda biraz seçiciyim. Her kesim tulumu giyemiyorum. Batik'i bu konuda başarılı bulsam da bu sezon kendime göre tulum bulamadım oradan.Tulum seçerken vücudunuzu iyi tanımalısınız. Bacak boyunuz çok uzunsa (gövde bacaklara göre daha kısa ise) tulumun kesimi düşük bel olmalı. Ayak bilekleriniz kalınsa uzun paça,ince ise havuç kesin tulumları tercih edebilirsiniz.

Ben düşük bel kesim seviyorum daha orantılı gösterdiğini düşünüyorum beni. Paçaları ise ayakkabıyı örtecek şekilde tercih ediyorum ;hem duruşu daha iyi oluyor hem de daha uzun gösteriyor:)



 Umarım beğenirsiniz...

Sevgiler...

Tulum: First Chance (Yerel bir butikten aldım)
Hırka: Forever New
Çanta: DeVip
Cuff: Yerel Bijuteri

14 yorum:

Aysenur Çiçek dedi ki...

hırka tulum uyumunu beğendim çok :)

boyaynasiyansimacisi dedi ki...

Tulumun cok cok cok basariliymis,gorursem alirim simdiden soyleleyim:) bu cantayi DeVib de gorup bende almak istemistim hatta 2rengi vardi ama saplarinin kararmasindan korkmustum acikcasi. Simdi boyle baktim kaldim:)

D.S. dedi ki...

vintage bir hava katmıs bu kombın cok hosuma gotto:) krem rengı dantel örgüsü havası verilmiş yeleklere, hırkalara bayırlırım ve bu yelek kombındekı favorı parcam oldu:)))

banada beklerım:)
http://yagmursonrastoprakkokusu.blogspot.com/

guusha dedi ki...

bu tulum harika ötesi yeni aldıysan yerini tarif eder misin canım? ben de izmirdeyim!

B.Erdogan dedi ki...

Tuluma da, hırkaya da, çantaya da bayıldım! Çok başarılı bir kombin olmuş, tam benim renklerim :)

Blogumda çekilişim var, henüz katılmadıysan beklerim, tık tık :)

http://busra-erdogan.blogspot.com/2012/08/hediye-manikur-pedikur-seti.html

NİMO =) dedi ki...

Renkler insana bu kadar mı yakışır bilemiyorum ki tarabbiiim! Bayıldım kombinlemene, renkleri kullanışına, üstelik dediğin gibi doğru tulumu bulmak zordur bu tam senin tipin şekerim, mikemmelsin :)

begum begum huuu dedi ki...

ben cok bvegenmek bu tulum var tulum sana cok yakısmak :)))))



begumyagci.blogspot.com

the bircan dedi ki...

yakısmıs yakısmıs :D

D.T. dedi ki...

Tulumuna, hırka ve çantayla kombinlemene her şeye bayıldım :)

designbyD dedi ki...

wouuww çok güzelll olmuş canım, bayıldım:)

designbydg.blogspot.com

Pembe Evren dedi ki...

ay çok ferah bu görüntü, tuluma bayıldım özellikle!

Sevgiler
pembeeevren.blogspot.com

pembe fiyonk dedi ki...

Teşekkürler hanımlar:)

Guusha: Şirinyerden canım. arada bir butik. istersen mail atabilirim

guusha dedi ki...

canımm mail atarsan çok sevinirim artık kalmamıştır bu tulumdan ama en azından değişik şeyler bulunabilecek biyer gibi geldi bana mailim: gulsahpartal@yahoo.com

pembe fiyonk dedi ki...

tatllım mail attım. olmadıysa yine atarım