5 Ağustos 2012 Pazar

NEW FAV.


Herkese İyi Pazarlar!
Benim için biraz sıkıcı geçiyor bu pazar ama olsun uykunun dibine vurdum:)
Aldığım bir kaç parçayı sizlerle paylaşmak istiyorum.Her yerde %70 lere varan indirim var.
Optimum outlet'e gittiğimde girdiğim belli bir kaç marka vardı. 'Bu sefer LCW'ya da gireceğim' dedim. Çok güzel şeyler vardı. İnsan kendi tarzını iyi bildikten sonra her yerden birşeyler çıkabiliyor. Yukarıdaki parmak arası ayakkabıları severek aldım ve kalitesi de güzel. Başka güzel parçlar da vardı beğendiğim.





Günün Tavsiyesi: Alışverişe çıktığınızda alışkın olduğunuzun dışındaki mağazalara da bir bakın derim. Sizin tarzına hitap eden parçaları uyguna almanın keyfine varabilirsiniz.




Ayakkabı: LCW
Çanta: Forever New

19 yorum:

rebeltakipte dedi ki...

kesinlikle nereden ne çıkacağı hiç belli olmuyor,vaktim varsa avm'ye girdiğimde ne var ne yok her yere göz atıyorum :))

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan canım..

Rosesapling dedi ki...

Lcw sandaletten bendede var canım çok rahatlar çok memnunum güle güle kullan hepsi çok şeker =)


http://rosesapling.blogspot.com/

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

lcw kendını astı sanırım super bence herkes sık gıyınebılır para sart degıl :)) supersın canım sevgıler

hande ne yapıyor? dedi ki...

ben de bazen LCW'den bulabildiğim parçalara hayret edenlerdenim:) çok ciciklermiş güle güle kullan:)

kozmetikperisi dedi ki...

Güle güle kullan cnm,çok güzeller:)

yasemin dedi ki...

Son günlerde LCWde güzel parçalar olduğunu görüp şaşırıyorum.Günün tavsiyesine kesinlikle katılıyorum.Sandalet çok güzel güle güle kullan:)

Nurdanay Kolay dedi ki...

Çok hoş sandaletler güle güle kullan(:
http://nurdanay.blogspot.com
Bakarsan mutlu olurum ve yorum birakirsan(:

Tirip Hatun'un Can Sıkıntısı dedi ki...

uykunun dibine vuran sadece sen değilsin emin ol :) güle güle kullan ...

Fashion, Makeup, Accessories, Food dedi ki...

sandeletler çok şekermiş iyi yıpratmalar :D

sevda dedi ki...

Sandalet cok gzlms fyti ne kdrdi acba ?

designbyD dedi ki...

canım bayıldım ayakkabıya,süperr.
ben de baya alışveriş yapıyorum LCW'den.Çünkü gerçekten son birkaç yıldır süper tarz kıyafetler var, hem de uygun fiyata...

güle güle kullan:)

pembe fiyonk dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim kızlar... Kesinlikle çok tarz şeylero luyor. internettende çok fazla alışveriş sitesi takipediyorum ben ve ordan gelenlerden daha iyi kalitesi diyebilirim:)
Sevdacım fiyatı 39tl idi canım

★nasli_ dedi ki...

Ayakkabıyı bulamadım ben içime oturdu valla :((((

www.naslii.com

pembe fiyonk dedi ki...

ayy bende öyle bi tipim bulamayınca canım sıkılıyor ama yokmu canım oralarda LCW BAŞKA ŞUBELERDEN İSTETSİNLER YADA online sitesine bak. öptm sevgiler

darkolivee dedi ki...

kuzuu bayıldım yaaa şıkır şıkır çok güzeelll

pembe fiyonk dedi ki...

dARKOLİVEE: çok sağol canımmmm

yeni hayat dedi ki...

Aninda gittim baktim burda da yok:(( cok begendim yaa son zamanlarda tam da boyle bir sandalet ariyordum bakalim devam edeyim arayislarima. Mutlu gunlerde kullan;)

BeTwin Us dedi ki...

Bu çantanın fırfırları beni benden almış olabilir :) ayakkabılar da çok zarif ve şıkmış ikisini de güle güle güzel günlerde kullan canım :)