3 Ağustos 2012 Cuma

Pembe Fiyonk Tresera'ya Girerse:)

Tresera'nın bir şubesi evime, diğerinin de iş yerime yakın olmasının, şans mı yoksa şansızlık mı olduğunu pek anlayamadım.

%75 indirimi görünce dayanamadım ve soluğu orada aldım. Daha önceki fiyatları bildiğim için bunun gerçek bir indirim olduğunu, net olarak söyleyebilirim!

Küpeler-yüzükler


Favorim taşlı Şövalye yüzüğüm



Gelin buketi gibi:)

Severek aldığım, beğendiğim tonlar.

Sallantılı küpelerden vazgeçemiyorum .)


Taş ve zincir detaylarını sevdim

Bu da Batik'ten aldığım beyaz küpe.


Diğer pembe boncuklu Treser'a kolye buradan
Altın yapraklı modeli için buradan
Papağan yüzüğe bakmak için buraya tıklayabilirsiniz!

10 yorum:

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan tatlım bende geçen baktım ama bulamadım güzel bişeyler..

designbyD dedi ki...

Canim gule gule kullan,cook guzeller yaww.benim de gitmem lazim en kisa zamanda;))

cecilia dedi ki...

hepsi çok cici çok güzel, çiçekli yüzüğe bayıldım ama, gerçekten gelin buketi gibi :)

simyaser dedi ki...

güzel günlerde kullan, sallantılı küpeleri bende çok seviyorum :)

yeni hayat dedi ki...

Ben hiç kullanamıyorum sallantılı küpe böyle görünce çok özeniyorum:)) bayıldım hepsine!

Pembe Evren dedi ki...

hepsi harika görünüyor gerçekten:)
bende beklerim misafirliğe, sevgiler.

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

pofffffff bı ben gıdemedım ındırımde hıcbıryereeee..hep sı harıka bıleklık ve kuperelereee ozellıkle bayıldım canım

★nasli_ dedi ki...

Burda da yooook bu marka :(

the bircan dedi ki...

IYI GUNLERDE KULLANIN INSALLAH

the bircan dedi ki...

cok guzel bunlar ıyı gunlerde kullanınn:)