1 Eylül 2012 Cumartesi

2012 En İyi Yeni Ürün Ödülleri Türkiye

 
 
Biliyor muydunuz?
 
Türkiye'de şehirlerde oturan ve belirli bir satın alma gücüne sahip alışverişçilerin...
 
%91'i Favori ürünlerinden biri indirime girdiğinde, o an ihtiyacı olmasa bile satın alıp stokluyor.
 
%86'sı Piyasadaki ürünlerden daha iyi performans göstereceğine inanırsa, yeni bir ürün için biraz daha fazla ödemeye razı oluyor.
 
%86'ü Temel ihtiyaçların yanı sıra sepete keyifle tüketmek için mutlaka bir iki şey ekliyor.


Kişisel Bakım ve Güzellik

 Şampuan/Saç Kremi - Elsève Komple Onarıcı 5 Yapılandırıcı Şampuan



Rimel - L'oréal Lash Architecte 4D Rimel

Ağız Bakım Suyu - Listerine



Yaşlanma Karşıtı Krem - Loréal Paris Dermo Expertise Gençlik Şifresi Gündüz Kremi


 Vücut Bakım Kremi - Neutrogena Besleyici Bakım Kremi

 
 
 
Yüz Temizleme Ürünü (Jel) - Neutrogena Pembe Greyfurt Yüz Temizleme Jeli
 
Yüz Temizleme Ürünü (Peeling) - Neutrogena Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jel
 
 
 
 
 
Gıda & İçecek Kategorisinde Kazanan Ürünler
 
 
Margarin - Becel Formum
 
Çikolatalı Atıştırmalıklar - Albeni Tane Tane
 
Çikolatalı Bisküvi - Biscolata Stix - Fındıklı
 
 

Çamaşır ve Ev Bakımı

Temizlik Yardımcıları - Vileda Style Yer Temizlik Sistemi

Çamaşırda Leke Çıkarıcı ve Performans Arttırıcı - Ariel Professional Beyazlatma Etkili

Elde Bulaşık Yıkama Deterjanı - Fairy Elde Yıkama Bulaşık Deterjanı - Limon


Daha Fazla bilgi için https://www.facebook.com/eniyiyeniurunodulleri#!/eniyiyeniurunodulleri
Adresine tıklayınız.
alıntıdır

6 yorum:

viva dedi ki...

Bak simdi lorealin rimelini merak ettim : D

viva dedi ki...

Bak simdi lorealin rimelini merak ettim : D

MODAVESAİRE burcu dedi ki...

ne kadar basit bir tüketim toplumu olduğumuz ortaya çıkmış, hoş, zaten gören bundan önce de görüyordu insanımızın tüketim bilinçsizliğini ve mantıksızlığını...

pembe fiyonk dedi ki...

Modavesaire: ne güzel söylemişsin canım aynen öyle olduk:(

Viva: bende bunu hiç kullanmadım canım

boyaynasiyansimacisi dedi ki...

Lorealin rimelini denedim bugun. Gena degil ama 1.siraya oturacak kadar degildi...

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

Ayshenur dedi ki...

ne kadar yararlı bi post cnm yaaa cogunu kullanıyorum hele kişisel bakım :)