8 Kasım 2012 Perşembe

Blog Hırsızları Çoğaldı!

Şu sıralar yine hırsızlık olayları hortladı maalesef. İki farklı blog adresinde yazım var.
Blogger arkadaşlarım, vereceğim linkleri inceleyin. Emek hırsızlarına göz yummayalım!

Kopyalanan Tresera yazım,
http://kadikoygelinlik.blogspot.com/2012/08/pembe-fiyonk-tresera-girerse.html


Ve Merve arkadaşımın haber verdiği diğer link!

http://duygugelinlik4.blogspot.com/2012/07/bir-yol-hikayesi-magnesia-bisquitte.html


Yalnız ne hikmetse hep blog adreslerinin içinde ''....gelinlik'' uzantısı var:/


Güncelleme: Google ekibine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim. Konu ile hemen ilgilendiler ve çalınan içerikleri kaldırdılar.

17 yorum:

Polishist dedi ki...

Hey Allahım gün geçmiyor ki bir yeni emek hırsızıyla karşılaşmayalım. Şikayet ettim ikisini de.

pembe fiyonk dedi ki...

Duyarlılığın için teşekkür ederim canım

begum begum huuu dedi ki...

ay yok artık ya nasıl bı kafa yapısı ??? nasıl bı manyaklık dıcem artık... allahım yarabbım ınsanlar ılgınc gercekten... bende şikayet ettim canım ...



begumyagci.blogspot.com

Elidaa dedi ki...

Bu sıralar çok fazla türediler ya :( bide kibar bir şekilde uyarıldıklarında çirkefe bağlayıp şiddetle resimlerin yazıların onlara ait olduklarını iddia ediyorlar bende şikayet ettim ikisini ..

★nasli_ dedi ki...

Benim de yazılarım çalınıyor :(( aramıza hoşgeldin.

kendimyapdiydim dedi ki...

Canım ben profili bildir diyorum ama yönlendirmelerde hep kişinin kendisi sikayet edebilir diye uyarı çıkıyor, anlamadım;

https://plus.google.com/117791546557818763463/posts

https://plus.google.com/110002841517130338647/posts

bunların ikiside aynı kişi canım büyük ihtimalle gelinlikçimidir nedir? Ben benim içeriğim çalındı diye linklerle birlikte ulaşsan google daha iyi olur, öptüm canım...

esrabetul dedi ki...

Allah akıl fikir ve duyarlılık versin

esra betül

oylesine biri dedi ki...

Ben birşey anlamadım farklı yazılar bunlar ?

Eslem Ünlü dedi ki...

aa hakkaten baktım resmen kopyalamışlar yaa,
nasıl şikayet edebilirim canım bilmiyorum
böylelerinin bloggerde işi olmamamlı

çağla deniz dönmez dedi ki...

Allah Allah ne anlıyorlar bunu yapmaktan ya sinir oluyorum. Ne kazancı var yani :@

pembe fiyonk dedi ki...

Begüm: teşekkür ederim canım.

Çağla: bende anlamadım canım ne iş(

Eslem: Hiç bilmiyorum. google+'ta sadece kişilsel şikayetleri baz alıyor sanırım.

Öylesine biri: Her biri ayrı adresler tarafından çalınmış yazılar.orijinalleri blogta var.

Esra:aminnnn

Elida: sorma canım. bunda iletişim kuracak yer bile yok.

NAslı: İlk değil bu başıma gelen maalesef.Yerel bir gazete bile yapmıştı bunu

pembe fiyonk dedi ki...

Merve: Google+'ta ayrıntılı form dolduruluyor. Bende oradan doldurdum linkleri ile beraber. bakalım dönüş belki zaman alır diye robot mesaj göndermişler.

sequins from life dedi ki...

İnsanlar yolunu bulmus cok yazik !

Nur K.♥ dedi ki...

Anlamiyorum ne zevk aliyorlar kendi emekleri olmayan yazilari kopyalayip yayinlamaya :S

Rosesapling dedi ki...

Yüzsüzlük diz boyu, en azından yakalamışsın canım şikayet ediyorum hemen

wtf? dedi ki...

resmen hepsini almış yapıştırmış yaa ne hasta ruhlu insanlar var. canım bak burdan yazılarının çalınmaşını engelleyebilirsin ;) 3. yü kesinlikle uygula! http://tambirblog.blogspot.com/2009/03/blogger-sag-click-engelleme-kopyala.html

sJ dedi ki...

kopyacı, beleşçi, tembel ve kıskanç insanlar her yerde. bir zahmet otur da kendin yaz düzenbazlar yaa!!