2 Kasım 2012 Cuma

Neon Şimdi Her Yerde!


Yıllar önce yurt dışındayken, görmüştüm bu reklamı!

Sloganda; Sarı, çirkin ve hiçbir şeyle uyumlu değil, ama hayat kurtarır!  yazıyordu.

O dönem aynı fikirdeydim. Fakat modayla algıların ne kadar değiştiğini şimdi fark ediyorum.

Evet hala sarı ama güzel! ve neonun her şeyle uyum sağladığını özellikle bu yaz bütün bloggerlarda gördük.


Ayakkabı, çanta dışında farklı Neon arayanlar için gelsin bu yazı.



                                                                     Neon Tütü






 
                                                                   
                                                                    Neon Tozluk




 
Neon Makyaj kalemleri
 
 
 
 
 
Neon Eldivenler
 
 
 
 
 
 
Neon Saç bantları
 
 
 
 
Neon Eldiven-Çorap
 

 
 
Neon Bileklik
 
 
 
 
 
Neon Çatal-bıçak ve Hama
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Görseller alıntıdır: http://www.fluo-phospho.com/

5 yorum:

Betül ÖZBİR dedi ki...

neon kombinler bazen fiyasko ama beceren güzel kombinliyor;)

TanurAyshA dedi ki...

yaz boyunca neonlara büyük bir beğeni ile baktım durdum ama o kadar iddialı renkleri giymeye cesaret edemedim :)
http://bizimkiz.blogspot.com/2012/11/ozel-etkinlik-mekanlar.html#more

kozmetikperisi dedi ki...

Forever new'de çok güzel neon takılar vardı,ilgini çekiyorsa bir bak derim:)

Rosesapling dedi ki...

Neon renkler insana enerji veriyor bence...
Çok renk karmaşı olmayan dozunda yapılan kombinlerde harika oluyor

Grace Happy dedi ki...

hanı gecenlerde post yapmıstım ya berlınde gıymısım turuncu dıkkat yelegını ve moda cekımı yapmıstım aklıma geldı bırden