4 Aralık 2012 Salı

BAROQUE




Herkese Merhaba,
İşte size bir barok kombini! Sizde benim gibi barok severlerdenseniz, size uygun fiyata bulabileceğiniz birkaç mağaza adı söylemek istiyorum.
Dedim ya büyük markaları beklemenize gerek yok !
Koton da çok güzel gömlekler ve pantolonlar mevcut iken, Forever New'da bu tarz etek ve elbiseleri bulmanız mümkün. LCW da da çok güzel kazaklar bulabirsiniz.

Barok desenli etek ve kazaklara mutlaka göz atmalısınız!

 Umarım benim kombinimi de beğenmişsinizdir...

Sevgiler....

***Özellike kışın lacivert, dore ve beyaz uyumunu seviyorum.


15 yorum:

çağla deniz dönmez dedi ki...

Ben çok beğendim kombini. Özellikle de kazağı :) bu arada çantanı sormuştum ama hala öğrenemedim :(

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Saray ihtişamını ben de seviyorum.Lcw son dönemlerde atağa geçti güzel şeyler bulmak mümkün.Ama yine de ocak grup indrimini bekliyoruz :)

pembe fiyonk dedi ki...

çağlacm sağol cnm. süslü ve pembe dünyam doğru haklısın hmhmhm ozamanda çok indirim oluyor değil mi?

Ayshenur dedi ki...

komninde cok guzelmis ama asıl headerın içimi actı :)

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Evet canım hatta öyle ki fiyatlar oldukça komik rakamlara iniyor ;)

Begüm Eryıldız dedi ki...

Ben de kazağı çok beğendim canım :)

Melislicious dedi ki...

çok beğendim, ben bi türlü bulamadım bu barok desenlerden! bi bakayım dediğin mağazalara. LCW cidden baya güzel şeyler yapmaya başladı ben de bir bluz aldım bugün ordan:)))

begum begum huuu dedi ki...

pek güzel olmuş yineeee:) bende kazağı sevenler kulubundenım:)


begumyagci.blogspot.com

Sinejan dedi ki...

Kazak çok güzelmiş :)

bveç dedi ki...

Kazağa bayıldım bayıldım!!! Güle güle giyin :)

reyhane dedi ki...

Slm,çok cici olmuşsun..

Rainbow Gatherer dedi ki...

kazak çok hoş ama sen bu bahsettiğin mağazaların hangisinden aldın ?

pembe fiyonk dedi ki...

canım kazak lcw etek ise forefer new orda gğzel bir barok elbisede vardı:)

Grace Happy dedi ki...

kazagını cok begendım kı nasılda yakısmıs

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

o kazağı ben de almayı düşünüyorum aslında elbıse de görmüştüm lcwde ama boğazı yarım :( teseturlulere göre yapılmış