25 Aralık 2012 Salı

Yeni Yılda Hep Birlikte Yeni Yılda Hey Yey




Herkese Merhaba,

İçimde bu şarkıyı mırııldanıyordumbiraz buruk bir ritimle bu posta başlarken.Belki de annemlerle olamayacağım için bu yılbaşında...(evlendiğim için ailemden uzakta yaşıyorum.) Hatırlıyorum bu şarkıyı mırıldanarak giderdim eve yılbaşı arifelerinde.....:(

Yine de keyiflidir yılbaşları benim için hep.Çünkü yeni yıl coşkusunun içimizi ısıttığı soğuk kış günlerinde tatlı telaşlar sarıyor içimizi...
Sevdiklerimizle yapılan yılbaşı planları süsülüyor iş çıkışı sohbetlerimizi, yudumlarken beraber içtiğimiz  yorgunluk kahvelerimizi, vitrinlerin canlı canlı ışıkları aydınltıyor karamsarlıklarımızı.....

Ne derseniz deyin seviyorum ben bu tatlı koşuşturmaları.....
Kimileri her ne kadar dese de ticari amaçlı bu tarz(sevgililer günü,anneler günü) etkinlikler, ben sıcak sevgi tomurcukları ektiğini düşünüyorum yuvalarımıza...İş telaşından birbirini arayamaz olduğumuz modern zamanlarda  pembe bahneler oluyor bence beraber olmaya, bir araya toplanmaya....

Dedim ya, seviyorum ben sevdiklerimi maddi değeri küçük belki ama manevi değeri büyük  hediyeler paketlemeyi.
Her birini düşünürken ısınıyorum alışveriş merkezinin soğuk sokaklarında...

Beklerken yeni yılı yeni umutlar ekiyorum,yeni fidanlar yetiştiriyorum gelecek yıllara.Umarım bu  yeni yılda herkese mutluluklar getirir.

sevgiler......


NOT;:yukarıda dolandığım günlerden bir kombin ...Umarım beğenirsiniz....



4 yorum:

designbyD dedi ki...

Canım nasıl güzel yazmışsın:)
Sana da şimdiden iyi yıllar.Artık seneye bi görüşelim yahuu:)
Öpüyorum:*

Melislicious dedi ki...

woww sarı kazakla zümrüt yeşili kolye acayip güzel durmuş! kabana da bayıldım:)))
şimdiden iyi yıllar

BAKTERİiiiiii dedi ki...

pembişim pembişimmm valla özlemişim blogcanlara yorum bırakmayı,ilk senden başlıyorum ve tüm fesatlığımla inşallah o botların topuğu kırılırda tamire bana gelir bende yanlışlıkla sobaya atarım.hımssss.
sonra daha bitmedi o çantan kuyuya düşerde,ıslandı diye bırakırsında sonra ben onu çıkartıp kendim kullanırım.hımsss
bitti sandın demiiii,hayııırrrr hala hırsımı alamadım,inşallah o kolyeninde taşını düşürürsün yamulur hımssss.neyse şimdilik bu kadar ohh be rahatladım hıı

darkolivee dedi ki...

o muhteşem ötesi zara kolyeyi salaş bir kazakla kombinlemen harika olmuş kuzum, ama ben een çok kabanını beğendim hattaa bayıldımmm çok havalı

öpüyorummm