6 Ocak 2013 Pazar

Je suis tres malade:(

Herkese Merhaba,
Ewet yine farkındayım hem iş hem de bir türlü bitneyen öksürük yüzünden bir türlü blogla ilgilenemiyorum.....
İki haftadır bir griptir gidiyor ve sanırım salgın var etrafımdaki bir çok insanda aynı şekilde hasta.. Önce boğazlarınız yanıyor, vücudunuzda hiç bir kırgınlık yok,sonra derken burnunuz akıyor,öksürmeye başlıyorsunuz...öksürük bir türlü bitmiyor ve karın kaslarınız ağırmya başlıyor öksürmkten:))) bu belirtiler siz de de varsa biraz sürüyor ama ciddi birşey değil endişelenmeyin:))))
İşte doktordan dönerken bir resim:))))) Sevgili kürküm beni sıcacık tutuyor.....Asos 'tan

Herkese sağlıklı günler diliyorum......
sevgiler....




6 yorum:

MadamB Fashion dedi ki...

Doktordan dönerken bile şıksın canım. Hemen iyileşirsin umarım =)

pembe fiyonk dedi ki...

sağol cnm :))

begum begum huuu dedi ki...

kurku askıda da begenmıstım mınnosum kombınde daha cok begendım :)
gecmısler olsun bı an once sıfa senınle olsun:)


begumyagci.blogspot.com

Süm dedi ki...

Oyyy bayıldım kürke sımsıcaaakkk multu günlerde kullan:)

Sevgilerimle,
Sümeyra

birdilimportakal.blogspot.com

reyhane dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım

darkolivee dedi ki...

her kombin bomba kuzummmm, bu ayrıntısız çektiğin tek kareler daha bir merak uyandırıyor, aynı yeri 13582 kez çekenlere inat :)

öperimmmm
sevgiler