21 Ocak 2013 Pazartesi

QUICK POST


Merhaba,
İşlerim çok yoğun bu aralar aklım sürekli meşgul ama blogla lada ilgili yeni şeyler yapmak istiyorum vakit bulduğum en kısa zamanda halledicem....
Resimleri telden çekmiştim instagramda kullandımama rengi oluk olmuş sanırım. fotoğrf işini hala çözemeyip(çok sitememe rağmen) ilkel yollarla resim koyanlardanıp ;şunuda biliyorumki hiç hoş değil bir kombin postu koyan biri olarak.böyle idare ediyorum çünkü bloguda bırakmak istemiyorum, kombinsizde olmuyor aki...
Umarım yakın zamanda bu sounları çözerim...

Sevgiler...
NOT: Sanki kemer olmamış ama yinede koymak istedim.
Üst: gustav
Kolye: forever new

7 yorum:

NİMO =) dedi ki...

Neyle çekersen çek şu güzelik nasıl kötü görünebilir. Bluze bayıldım tatlım! Haftanın 4 günü bunu giy, oyşş <3

begum begum huuu dedi ki...

ben kemerle sevdım :)
hırkayı tek basına da cok sevdım kombını de sewdım:)



begumyagci.blogspot.com

ftm dedi ki...

bluzunuzu online bi alışveri sitesinden mi aldınız ? ya da aldığınız yeri öğrenebilir miyim :)

pembe fiyonk dedi ki...

nimo: çok sevindimm mesajınaaa cnım ya:)))
BEGÜM: SAĞOL CANIM...
ftm: cnm yok ya ihraç fazlası satan bir yer var orda buldum....

İrem GÖKER dedi ki...

Tarzına bayılıyorum yorum yazmak yeni kısmet olsa da :))

Grace Happy dedi ki...

bende sevdim normalde cok aram yoktur kemerle ozellıkle kaplan zebra :P tarlı olana ama yakısmıs

BÜTÜ dedi ki...

çok şık olmuş :) çok beğendim bu halini :)