19 Mayıs 2013 Pazar

NEDEN YOKUM???

    (babet: MotherCare)
 
Herkese Merhaba!
Çoook uzun zaman oldu yazmayalı ama uzun süredir sağlık sorunları nedeniyle yazamadım...
Çok şükür toparladım ve sizlerle güzel bir haberi paylaşmak istedim, ilk yazımla:)
Hamileyim......

6 ayımız doldu bile:) Kız bebek bekliyoruz. İşten fırsat bulduğum zamanlar da bebişe alışveriş yapmaya gidiyorum... Ara ara sizlerle de paylaşacağım.

Yaşadığım sıkıntılı  dönemleri de belki hamileyken benzer sorunlar yaşayan hamile annelere de moral olsun diye ilerleyen zamanlarda paylaşmak istiyorum....

Bana mesaj atan herkese çooook teşekkür ediyorummmm....

Sevgiler.....


İnstagram: pembefiyonkblog

10 yorum:

özge dedi ki...

geçmiş olsun talım,Allah tamammına erdirsin öpüyorum..

Modavesaire dedi ki...

Hayırlı olsun canımbende bebek bekliyorum;)))

NİMO =) dedi ki...

aaayyy aayyy 2013 bir sürü bebiş yılı yan, çok sevdinim fıstığım. Bende 2 ay geriden geliyorum oğluşumla öperiz sizi :)

MeLc dedi ki...

Canım tebrik ederim sağlıkla kucağına alırsın inşallah sağlık sorunlarıda geride kalmıştır inşallah tadını çıkar hamileliğin İnan bazen özleniyor :)

gulsinem dedi ki...

hayırlı olsunn canımm.. sağlıklı bir çocuğun olur umarım..
sevgiler :)
http://www.sinemspinkdiary.com/

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ah cnm benimmmmm,aynen yorumlarımda yokluğunu hissettim ama bu kadar güzel bir haber için seni affedebilirim:)
tamam bebiş sağlıkla 6 aya gelmiş,yeter artık uzak olduğun..hemen silkelen kendine gel,sanatçı kapprisini bırak ve eskisi gibi bloğunda aktif ol...bakteriden emirler listesine uymazsan o lokum tadındaki babetleri senden çalmak zorunda kalabilirim:)

Kurabiye Canavarı ŞEYDA dedi ki...

HOŞGELDİN CANIM VE HARİKA HABERLERLE GELDİN....SANA KOLAY BİR HAMİLELİK DİLİYORUM. İNŞALLAH BEBİŞİNİ SAĞLIKLA KUCAĞINA ALIRSIN....SEVGİLER...ŞEYDA

yeni hayat dedi ki...

bu sessizliğin arkasından böyle bir haber geleceğini hissediyordum:)) ortalardan kaybolanlar ya hamileyim diye dönüyor yada hamile kalınca kayboluyor... lütfen paylaşmaya devam et canım bizi habersiz, paylaşımsız bırakma! kızın olacağına ayrı sevindim ne güzel süslersin sen şimdi o miniği;)

beijaa vintage dedi ki...

çok güzel bir haber,sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım ;)

Unknown dedi ki...

Kromusun bmw yi baska yolla gosteremedin mi