19 Haziran 2013 Çarşamba

Aynalı Takı Mücevher Dolabı

Zarif ve kullanışlı bir tasarım.

Özellikle takı severler, bir boy aynasınin bu kadar kullanışlı hale gelmis olmasini çok sevecek.

Dolap, eşimin ablasına ait. O kadar beğendim ki bende almaya karar verdim. Hepsiburada.com'da, Fırsat sitelerinde ve Gittigidiyor'da başka renklerini bulabilirsiniz.

Biz Gittigidiyor.com 'dan aldık.

Görsel amaçlı biraz yerleştirdik. Tüm takilarin göz önünde olması iyi oldu. Unutulmuş takılar gün yüzüne çıktı bu sayede :)

Öncelikle boyutlarının tam anlaşılması için aşağıdaki resimden faydalanın!



Önden görünüşü,


Kolyelerin karışmasını engelleyen askılar.
Sünger yüzüklük.



                                  Tek seferde bütün küpelerin görünmesini sağlayan; Küpe bölümü.
                                            Fular, halka küpe veya bilezik asmak için bulunan düz askı.
    
                  


Kolye askılarının, alt kısmında bulunan saklı cep bölme!



Karışıklığı azaltıcı bölmeler.
Ve en altta iki adet minik çekmece mevcut.



Bir DIY Fikri olarak; Tesettürlü hanımların eşarpları için; İçi bol askılı, aynalı dolapların imalatı yapılabilir.


Kurulumu çok kolay. Sadece Gövde kısmını, hazırladığınız ayak düzeneğine oturtmanız lazım. Bunun dışında iç rafları kurulu olarak geliyor zaten.

Hatta kurulum videosu da var;



D Shopping üzerinden dolabın tanıtım videosunu izleyebilirsiniz.




Önemli Ayrıntılar!

*Genel olarak satış sitelerinde lake diye geçer. Ürün lake değildir. Mükemmel bir boyaya da sahip değildir. Yine de kötü denemez!

*Dolap boyutlarını çok iyi inceleyin. Zira resimlere aldanıp büyük sananlar oluyor.

*Dolap A+ kalite de değil! Ürün çok sağlam malzemeden yapılmamış. Zaten ağır eşyları taşıyacak bir dolap olmadığından problem edilecek bir husus değildir.

Ürünü olumlu ve olumsuz yönleri ile ele almaya çalıştım. Aynalı takı dolabı takı severlerin kesinlikle sahip olması gereken bir eşya.

Ben beğendim. :)





***Bu yazıdaki ''Aynalı Takı Dolabı'' herhangi firma tarafından gönderilmemiş ve reklam amaçlı yazılmamıştır.




15 yorum:

darkolivee dedi ki...

güle güle iyi günlerde kullanın tatlım
mutlaka almalısın, harika bir ürün, kesinlikle fuzuli değil

olleyy gelsin yeni takılar :)

Zeynep dedi ki...

şu aynalı dolap hakikatende süper bi tasarım! güle güle kullan canım özellikle bebekten sonra açtığında herşeyi görüp bir çırpıda karar verip takman işini dahada kolaylaştırıcak :)

akmayan göz kalemi dedi ki...

ben de bundan almayı düşünüyordum ama çok yer kaplamıyor mu? taşıması zor olmuyor mu?

pembe fiyonk dedi ki...

@darkolivee: Canım çok teşekkür ederim. alıcam inş. :)

@Zeynep: Bu kadar kullanışlı olduğunu bilmezdim:) bebekli hayata adapte olmak gerekicek :))

@Akmayan göz kalemi: Tavsiye ederim. Çok yer kaplamıyor. hatta üst kısımda ölçüler var. koymak istediğin yerde o ölçüleri bir dene.)
taşıması zor derken?

akmayan göz kalemi dedi ki...

olası bir taşınma durumunda ya da evin içinde yerinin değiştirilmesi gerekirse :)

pembe fiyonk dedi ki...

@Akmayan Göz Kalemi: şimdi anladım :) yok yok öyle ağır hantal bir mobilya değil, hatta resimlerde kocaman görünüp aldatmasın diye ölçülerin olduğu görseli ekledim. Sağlık problemin yoksa tek başına bile yerini değiştirebilirsin.) Hatta videoları izlersen aşağı yukarı ebatlarını anlayabilirsin!
sevgiler.

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Biraz araştırdım bu dolaptan, fakat heryerde farklı fotograflar kullanılmış. İstedigim tam da bu! Hangi kullanıcıdan aldığınızı sorsam :( son care artık..

Aslıhan aytek dedi ki...

Birsey cok merak ettim sipariste verdim buarada :)acaba minik kupeleride asabiliyormuyuz arkasi top olanlari?

pembe fiyonk dedi ki...

@unknown ve @aslihan aytek; oncelikle gec dondugum icin ozur dilerim. 'Malum bebekten dolayi biraz yogunum.
*topluca cevap vermek daha dogru olur.
*gittigidiyordan westinnhouse Işikli saticidan aldik. Haklısınız çok farklı içdizaynlar var. Sanırım bu en kullanışlı olan.
* aldığım modelde küpe asma yerinde minik delikler de var. Onlara astık biz. Yalnız her satıcının modelinde var mı bilmiyorum.
Geç oldu ama umarım faydası olur. Sevgiler:)

pembe fiyonk dedi ki...

* ışıklı değil **isimli olacaktı bir önceki yorum.

nesrin artan Eris dedi ki...

dyt.nesrin merhaba bu dolabı nerden aldınız günlerdir araştırıyorum ama alabileceğim bir yer bulamadım. sevgiler.

pembe fiyonk dedi ki...

@nesrin artan Eris :merhaba size de, gittigidiyor 'da Westinnhouse isimli satıcıdan aldım. profilinde iyi yorumlarda, kötü yorumlarda mevcut. Dolabımız sorunsuz elimize ulaştı. Umarım sizinde öyle olur.

MELİKE GÜNÜŞEN dedi ki...


Merhaba taki dolabini nereden bulabilirim

İsmail Ayhan SARI dedi ki...

Herkese merhaba ben bu takı dolaplarini çinden getirecektim buradaki resimdeki dolabin aynısı fakat ürünü kurarken dağıldı. Kendim imal etmeye başladım ve cok kaliteli tamamen MDF lake kapakta yavaslatici stoper var malum dolap eğimli olduğundan kapak sert kapanıyor ve içindekiler dökülüyor. Facebook'tan ece aynalı takı dolabı yazarsaniz urunlerimi görebilirsiniz.

pembe fiyonk dedi ki...

Merhaba @melikegünüşen Google da aratınca birçok Güvenilir site var onlara bakabilirsin. İç dizaynlarına dikkat etmeni öneririm. Aldığım model iç dizaynı açısından en başarılı olanlardan