20 Haziran 2013 Perşembe

Blogum Kaç yaşında? ve Neler giydim?

2009 Haziranda girdiğim ilk yazıyı daha dün gibi hatırlarken; Aksine zaman, bir o kadar hızlı geçmiş meğer...

Blog tutarken;

*Mezun olup,
*İşe girdiğim ilk yıllardı.
*Nişanlandım.
*Moda, dikiş vs. eğitimi aldım.
*Evlendim!
*Seyahatler
*Eğitimler
*Tiyatro kulübü
*Resim yapmaya başladım.
*Blogumu daha bir sevdim bu zaman zarfında.
*Mesleğimi daha daha sevdim.
*Sağlık herşeyin üstünde yılı!
*Ve de İnşallah sağ salim doğacak bebeğimizi bekliyoruz şu sıra:)

                                  

                                  Nice Senelere PembeFiyonk.Blog


Hamileyken neler giydim? postlarının devamı gelir mi bilmiyorum :) Arşiv amaçlı çekildiğim birkaç resimi, bir postta toplamaya karar verdim.

 
 
 
Blog arşivinden belki hatırlayanlar vardır bu çizgili ceketimi. İki yıldır giydiğim çizgili eteğim ve ceketimden bu yıl bolca görüyoruz.


 
 

Penye uzun elbiselerin verdiği salaş havayı seviyorum. Bu sıcak günlerde rahatlığı tartışılmaz.



 
Toms ve Birkenstock Hamilenin can yoldaşı:)
 
 
 
Karnımım yavaş yavaş belirdiği dönemler.. Genel olarak biraz bol kıyafetleri sevdiğim için kıyafet sorunu yaşamadım desem yeridir.



 

2 yorum:

Petek Uluğ Peteğin Keyif Dükkanı dedi ki...

Daha nice yazılarınız olsun...

designbyD dedi ki...

canim baya ozlettin kendini.bebisini saglikla kucagina alman dilegiyle.opuyorum:)