28 Haziran 2013 Cuma

Homemaxx - Mini Buharlı Seyahat Ütüsü-

Seyahatlerin en büyük sıkıntısıdır ütü kısmı. Birkaç günlük tatilde büyük ütü taşımak istemeyiz yanımızda. O kıyafetler nasıl da kırış kırış çıkar bavullardan :(

Benim için en büyük sıkıntı, iş amaçlı gidilen gezilerde oluyordu. Tatil olsa insan idare ediyor bir şekilde. Biz kadınların kıyafetleri, taytları, kazakları problem olmuyor da erkeklerin pantolonu, gömleği valiz içinde sıkıntı yaratabiliyor. Mutlaka ütü ister hale geliyor.

Başta da dediğim gibi konu ''iş seyahati'' olunca ütü ihtiyacı devreye giriyor.

Bim, eve yakın olunca bakkal niyetine gidip beraber döndüm bugün bu ütü ile :)



Tam da aklımda olan, bugünlerde artık bir yerlerden almalıyım dediğim ihtiyaç üründü.

700 W gücünde



Su tankı minicik ama yeterli :)



Katlanabilir sapı sayesinde valizde fazla yer kaplamıyor.




Yapışmaz taban, işin en iyi kısmı.



Çoğu taşınabilir ütüde olmayan derece kısmı



Şok Buhar gücü, normal ütüyle aynı kapasite de olması şaşırtıcı :)


Seyahat ütüsü arayanlar kaçırmasın. Üstelik 20 TL.

5 yorum:

Selma huzur dedi ki...

Ayni sìkintiyi maleef bende yasiyorum ne zamandir almak istedigim biseydi...bimin brosurunde gorunce hem fiyati hemde markasi olarak tam aradigim utu dedim.iyiki boyle bir post yayinladiniz. bugunun yogunlugundan tamammen unutmusum.postunuzu gorur gormez hemen esimi aradim ve siparisimi verdim.ins bulabilir.tekrar tesekkur ederim

pembe fiyonk dedi ki...

@Selma Huzur: Postun işe yaar olmasına çok sevindim. Benim çok ihtiyacımdı. ürünü başarılı görünce ve üstelik piyasanın çok altında bir fiyatla satılması beni sevindirdi. paylaşmadan yapamadım.
İnşallah eşiniz bulabilir.
Sevgiler

Selma huzur dedi ki...

yasasiinn son bir tane kala bulduk....sayenizde eger postunuzu gormeseydim bugun ah vah diyerek gececekti....utumu cok sevdim...

pembe fiyonk dedi ki...

@Selma Huzur: bulmanıza beğenmenize çok sevindim:) güzel günlerde kullanın:)

Lilith dedi ki...

hiç su sızdırma oluyormu su koyunca aynı tasarıma sahip farklı bir marka aldım su sızdırıyıor