28 Haziran 2013 Cuma

L'oréal Glam Shine Balmy Gloss 912

Tanıdık geldi mi? :)

L'oréal ailesinde ilk önce Clinique'te görmüştük bu stick ruj/nemlendirici kalemleri!

Şimdi de L'oréal lab. L'oréal Paris için benzerini üretti.







Clinique'e oranla L'oréal Paris makyaj ürünlerine ulaşmak daha az zahmetsiz olduğu için bu ürünün tutulma oranı da yüksek olabilir.

Ürün yorumlarına gelince;

- Dudağı ağırlaştırmıyor.
- Kokusuz.
- Yoğun renk vermediği için yaz mevsimine çok uygun.
- Hem bronz tende hemde açık tende hoş duran bir parlatıcılığa sahip.
- Nemlendirme özelliği yeterli.
- Yapış yapış değil.
- Elimde bulunan - L'oréal Glam Shine Balmy Gloss 912 - Pembe renk, kurtarıcı hatta makyaj çantalarının baş tacı olacak gibi görünüyor.






Ben bundan alırım diyenler parmak kaldırsın :)

4 yorum:

Heyecanlı Gelin dedi ki...

fiyatı ne kadar bunun ?

darkolivee dedi ki...

yapış yapış yağlı yemek yemiş görüntüsünü hiç sevmiyorum
bu çok güzel görünüyor denemek lazım :)

özge dedi ki...

artık markalar sırayla çıkarıyorlar max factorde çıkardı fakat clinique ilk yazptığı için diğerleri iyi değilmiş gibi geliyor bana:)

pembe fiyonk dedi ki...

@Heyecanlı Gelin: Hediye geldiği canım bilemiyorum fiyatını ama çok pahalı bir şey değildir.

@Darkolivee: dene mutlaka izlemcim. seveceksin:9

@Özge: max faktorü bilmiyordum. tavsiye ederim canım