29 Haziran 2013 Cumartesi

L'oréal Perfectslim Drainer - Ağırlaşan bacak Hissine Karşı Yorgunluk Alıcı

Yorgun veya huzursuz bacak sendromu için kullandığım ve çok sevdiğim bir ürün. Türkiye'de var mı bilmiyorum? Yoksa bile hemen getirtsin L'oréal ! :)




Köpük jel formu sayesinde, o soğuk etkiyi -choc termique- daha iyi anlıyorsunuz. Çıtır çıtır sesler çıkarmasına bayılıyorum.




Jel yapısı, köpüğün hemen emilmesini engelleyerek masaj süresini uzatıyor. Yağlandırmadan yumuşacık etki bırakıyor.
Kokusu oldukça fresh!



L'oréal'in sayfasında ise şöyle yazıyor;

Ağırlaşan bacak hissine karşı L'Oréal laboratuarları kendilerinin ilk Cryogel bazlı, soğuğu inceleyen bilimle yeni bir aktif olan Pro-drainyl™ kompleks birleşimini içeren hafifletici ürününü yarattı.

Her kullanımdan önce şişeyi çalkalayın. Düz tutun. Bir fındık kadar ürünü elinize sıkın.
Cryogel'i masaj yaparak bacaklara aşağıdan yukarıya doğru, bileklerden kalçalara kan dolaşımını hızlandırarak uygulayın. Daha sonra kavislere masaj yaparak damarlarda kan ponpalanmasını sağlayın.
Aşağıya doğru bastırarak inip yukarı diz kapağına çıkarak bitirin.
Daha iyi sonuç almak için Cryogel'i bacakları kaldırarak kullanabilirsiniz.
İsteğinize göre gece ve gündüz boyunca istediğiniz kadar kullanabilirsiniz.

Yorgunluk alıcı etki : L'Oréal laboratuarlarının yeniliği "Cryogel" teknolojisi, cildin dış tarafında ısıyı anında düşürür. Bu termik şok şişkin bölgeleri indirir ve rahatlatır : bilekler, baldır, diz.

Hafifletici etki : Özel bir rahatlatıcı kompleks olan Pro-Drainyl™, derideki mikrosirkülasyonun artmasına yardımcı olarak değişimleri sağlar. Suyla birlikte toksinler dışarı daha rahat atılır.

4 yorum:

özge dedi ki...

bebişimmmm inşallah vardır tr de benim acilen bulmam lazım tam benim ihtiyacıma göre bu ürün inanılmaz şişiyor ve ağrı yapıyor özellikle bileklerim..

esra ertugrul dedi ki...

Tam bana göre bir ürünmüş :) Bu arada bu şikayetlerimi ben bi dönem kırmızı üzüm çeirdeği extrası hapları ile giderdim geçici bir çözüm ama 4 aya yakın süre çok rahat etmiştim ..

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

aaaaa cok sahaneymıs tesekkurler tatlım

pembe fiyonk dedi ki...

umarım tr'ye gelir hanımlar. sevgiler:)