30 Haziran 2013 Pazar

Onun Adı: Vera Mia :)

Önce kulağa gelen sesi sevdim. Sonra anlamını okuyunca işte bu! dedim.

Adınla yaşa Vera Mia :)


Vera Mia Etiketi altında Hamilelik süresi, kombinler ve bebek alışveriş postları
 olacak.

Hatta bugün bebek odasını alırken, adını o kadar beğendiler ki, yeni yapacakları mobilyaya Vera Mia ismini koymak için bizden izin istediler :)





Vera: 1. Günah ve haramdan kaçınmak için şüpheli şeylerden uzak durma, takva, ittika. 2. Alem, kainat.

Mia: Parıldayan (Arapça)


 

13 yorum:

Xoxo dedi ki...

isim gerçekten hoş ilk yabancı sanmıştım

ilk kelimenin anlamı doğru ama ikinci kelime mia:bağırsak diye geçiyo canım sözlükte ferit devellioğlu osmanlıca-türkçe lugatta
arapçayı iyi bilen birine sor istersen çünkü yanlış yazabiliyorlar böyle çok yanlış isimler konulabiliyor

pembe fiyonk dedi ki...

Evet canım miâ şapkalı olunca dediğin gibi osmanlıcada bağırsak oluyor. Mia olunca Arapça parıldayan diye geçiyor. Tabii yine iyice araştırmak lazım. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım 😘

begum begum huuu dedi ki...

amanda adıyla anlamıyla hosgelsın:)



begumyagci.blogspot.com

ceyda byjade dedi ki...

Adıyla büyüsün inşallah :) Bende kızıma Mia koymayı istemiştim ama herkes o ne öyle yabancı gibi vs vs diye tepki gösterince koyamadım malesef :/ kulağa çok hoş geliyor ve anlamıda güzel eminim kendisi çook daha güzel olur e malum anne güzel ;) Allah nazarlardan saklasın sizi çok cici bak kendinede bebişede :)

pembe fiyonk dedi ki...

@begüm: çok çok teşekkür ederim cnm:)

pembe fiyonk dedi ki...

@ceyda byjade: güzel sözlerin için çok teşekkür ederim:) o güzel bakan gözlerin:* henüz yaygın olmadığı için yabancı gibi geliyor kulağa. Halbuki Arapça'dan dilimize geçmiş çok isim var.

Selma huzur dedi ki...

Ne kadar guzel anlami var...cok begendim.konulan isimler mutlaka cocugun fitratina sirayet eder.adiyla yasasin ins...

Kurabiye Canavarı ŞEYDA dedi ki...

çok hoş bir isim bayıldım..ismi şans getirsin inşallah

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

ne seker bı ısım buuu cok begendımmmmm huzurla dogsun ınsallahhhhhhhhhhhhhh

Xoxo dedi ki...

doğrudur canım arapçada şapka her şeyi değiştiriyor rica ederim :)

pembe fiyonk dedi ki...

@Kurabiye Canavarı Şeyda; Amin inşallah:)

@Kokoş Kelebek: çok teşekkürler canım:)

@XoXo: sevgiler tatlım.)

@Selma Huzur: Beğenmene sevindim canım. sevgiler:)

Elifinelizi dedi ki...

ismiyle yaşasın
gerçekten çok güzel bir isim , anlamınıda inanılmaz beğendim . güzel günleri olsun

Grace Happy dedi ki...

çok guzel :)kuzum benı adı gıbı guzelcene yasasın