8 Temmuz 2013 Pazartesi

Düzen Düzen Düzenleyici :)

Çoğalan alışverişler karşısında, dolaplarda birbirine giren üst baş, takı toka ve ıvır zıvırlardan bıktıysanız; Bu post tam size göre! :)



Ürünler İnternette rahatlıkla bulunabilir.

Şeffaf gözlü dolap içi çanta askısı





Takı düzenlemek için; Takı dolapları



Elbise şeklinde askılıklı takı toka düzenleyiciler




Ben evde yaparım diyenler için, çoklu askılıklardan küpelik.



Bence saat severler bu organizatörü sevecek:)



Pinterest'ten bir fotoğraf.
Boyanmış su tesisat borusu. sevdim bu fikri! Makinelerin ısısı mobilyaya zarar vermeden düzenlenmiş olacak




Kravat veya şal düzenleyici







Kemer askılıkları




Karışan çoraplardan bıkanlar için, çekmece içi düzenleyici



Şeffaf ayakkabı kutularına alternatif olabilir.




Dolap ve çekmece içi düzenlemeyi pratikleştiren hatta bize öğreten İkea Ürünleri;

Fazladan raf sağlayanlar,



Çocuk odalarına yakıştırdıklarım. Dağıınık odalara son :P

 
 
 Makyaj severlerin gözdesi, çekmecelerin baş tacı
Plastik Düzenleyiciler ve 6'lı Skubb




 Çanta düzenleyicilerini biliyordum da, ışıklısını ilk kez gördüm:)




 Dekoratif düzenleyicilere örnek;
Akrilik makzemeden makyaj, fırça organizeleri


 

9 yorum:

the bircan dedi ki...

ayyy aynen onu oraya al olmaz bunu al olmaz heryer heryerde bu post ıyı geld :D

Alışveriş Dellysi dedi ki...

İlk baltakş çanta askılığı çok kullanışsız ,aklınızda bulunsun. Cantaları asmak çok zor oluyor...

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

canımm aslında bır cogundan bende olsa da yıne de yetmıyrrr ıste :))sanırım hepımız aynıyız

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

biraz ayıralım artık almayalım değilde daha çok alalım daha çok sığdıralımmmm heyooooo yaşasın kadın olmakkkkkk

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

Fatma Damyan dedi ki...

Merhabalar,
Öncelikle Hayırlı Ramazanlar diliyorum.
Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :))
Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
İzmir'den sevgiler gönderiyorum...

Sinejan dedi ki...

Düzene bayılırım! Çok pratik fikirler ama bende ne o kadar çanta ne o kadar takı var :) Her şeyi ayırdım, sadeleştirdim ve dolabım fazla yüklerden kurtuldu, bende çok rahatım artık...

vintage peony dedi ki...

Ben şu kapı arkası çanta askısını bulamıyorum bir türlü :((((

Bebe dedi ki...

Akrilik düzenleyiciler Türkiye'de yok sanırım. Ben bir tek Muji'de buldum o da pahalı ve küçük.