11 Temmuz 2013 Perşembe

**Lezzet Keşfi*** Ma Sante Tiramisu

Tam puan verdiğim bu pastayı sizinle paylaşmadan yapamadım:)

Bu yazımda sizinle hazır Cheesecake paylaşmıştım. Yeni çıkmış Tiramisu versiyonunu soğuk dolaplarda bulabilirsiniz.




Gözlemlerime gelince,

Üzerinde kullanılan kakao ince öğütülmüş, şekersiz ve kaliteli bir kakao.

Kek kısmındaki pandispanyası gerçekten taze ve hafif. Güzel çırpılmış, ağırlaşmamış!

İçinde kullanılan kahve çok iyi. Nescafe tadı değil de Espressoya yakın tadı var.





Kreması hafif. Ama Créme patisserie değil.

Türkiyede hazır tiramisular genelde ıslak, daha çok nescafe tadında ve çok şekerli olurlar. Bu pasta öyle değil!

Biraz dondurma tadında olmasına da bayılıyorum.

Büyük pastane zincirlerinde bu kalitede ancak bir dilim alınabilirken, 8 dilimlik pasta sadece 8 lira!

 
Tavsiyem,

Az sayıda kişiyseniz, dilim dilim çözmenizi tavsiye ederim.

Buzluğunuzdan eksik etmeyin. Misafirlerinize mahcup olmazsınız :)




 ***Kutunun üzerinde bulunan uyarıyı görmemişim. Dikkate alın çünkü kakaosu gerçekten kutunun içine ve pastanın üzerine dağılıyor :)
 

7 yorum:

Becerikli Terzi dedi ki...

tam nereden aldığınızı soracaktım ki etiketti 'Bim' yazısını gördüm :) teşekkürler dikkate alıcam önerinizi :)

darkolivee dedi ki...

Gerçekten bilmeyen bilmez, önyargılı olmamak lazım, ben bim'in tüm hazır yiyeceklerine bayılıyorumm, sürekli kendilerini de yeniliyorlar, suflesini denedin mi, özellikle kasap köftesini de tek geçerim :)

pembe fiyonk dedi ki...

@Becerikli Terzi: Mutlaka tavsiye ederim .)

@Darkolivee: Kesinlikle katılıyorum canım. Kasap köftesini çat kapı misafirim için aldırmıştım. Yok böyle bir lezzet. aynen çok başarılı. Suflesini de aldım dolapta henüz denedmedim. eminim o da güzeldir.)

Tugba gultekin dedi ki...

Vaay bim ha hic birini denemedim ama mutlaka deniycem cok tesekkurler;)

Merve Çelik dedi ki...

Harika gözüküyor,denemek lazım .
banada beklerim;
http://senistiyorruj.blogspot.com/

sevgilerrr

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

aaaaaaaa keısn alıp deneyecegım canım cok tesekkurler

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

bak şimdi koşarak bime gidesim geldi ama daha dün bitirdik kendi yaptığımı...biri çiiiiiizkekmi dedi??? kasap köfte birde hıııı???? acil denemem lazım sağol pembişkom:)