5 Temmuz 2013 Cuma

Vera Mia'nın Odasından Fikirler

Bu postta Vera Mia'nın odasında, Neleri? Neden? tercih ettiğimizi yazdım. Belki bu konuda arayışta olanlara yardımcı olabilir bu yazı.

Odamız küçük olduğu için çok fazla eşyaya boğmak istemedik. Sadece gerekli olanları almaya çalıştık.

Öncelikle büyüyen yataklardan bahsetmek istiyorum. Hayatımıza bebek girmeden önce normal olarak bu konular hakkında bilgimiz yoktu :)

Genelde İkea'da gözüme çarpan, bebek beşiği ve ileri yaşlar için ayrı satılan çocuk yatakları oluyordu. Ne zaman bizim mobilyacılara gittim, bunun fuzuli bir masraf olduğunu keşfettim .)

Bebek beşiği + yatağın çekmeceleri ve alt değiştirme kısmı bir bütün gibi görünsede; bebek büyüdükçe bu yatak, genç odasına dönüşüyor.

Yani, kafesli kısım olan üst düzenek komple çıkıyor, normal bir karyola halini alıyor!
Yatağın başında bulunan çekmeceler ise yan komodinlere dönüşerek genç oda fikrini tamamlıyor :)


 
Kullanılan malzemenin içeriği de çok önemli. İnsan sağlığına dost, kurşunsuz boya kullandıklarından emin olun!

Boya konusuna gelince, mobilya kırık beyaz olduğu için duvarlarda soft tonlarda pembe boya arıyordum. Dyo Şirin Pembe'nin koyu düşeceğini söyleyen görevli, bizi 3135 Marshall Bebek Pembe'ye yönlendirdi!

Tam da istediğim Soft renk!




*Marshall kartelasında görünen renk şöyle;



*Boya kovasında görünümü de böyle;

Gölgede boyanın duruşu,




Güneşte duruşu;






Marshall Bebek Pembe'nin en güzel özelliği; Avrupa Birliği Kozmetik Direktifleri'ne uygun olduğu belgelenen HİJYEN, içerdiği gümüş (Ag+) iyonlarının sağladığı antimik robiyal özelliği ile temas ettiği yüzeydeki bakterileri kısa sürede öldürmektedir.

Gümüş iyonları, insan ve hayvanlara en ufak bir zarar vermeden duvarlardaki küf ve mantarları 10.000 kat daha fazla engeller. Bu nedenle temizliğin önem kazandığı hastane, veteriner, kreş, okul, ilaç fabrikaları ve gıda üretim tesisleri gibi mekanlarda güvenle kullanılabilir.
Daha fazla bilgi için Tık tık..


Avize Bun Design'dan. Ayıcıklı veya Barbie'li avize istemiyordum. Piyasada var olan avizelerde çok ağır geliyordu gözüme. İmdadımıza Bun Design Pembe Taşlı Avize yetişti. Taşları akrilik ve avizenin çapı 38 cm.
Akrilik olması kafanızda soru işareti uyandırmasın! Akrilik malzeme olmasına rağmen cam taşlı avizeler gibi duruyor.

Bun design'dan yaptığım alışverişten memnun kaldım. Ürün kısa zamanda elime ulaştı. İyi yapılan paketleme sayesinde avizede bir problem yoktu.

Fotoğraflara avizeyi yansıtamadım bir türlü. Yakından çok güzel!







38 cm.lik avize boyutu ise yatak odası gibi mekanlara çok uygun. Salon için düşünenler varsa, bu boy biraz küçük kalabilir!



Lamba anahtarı; Viko Karre Kids, Çizgi film karakterli elektrik anahtarları çok şirin görünse de,



Bizim tercihimiz Dimmer anahtardan yana oldu. Böylece aniden açılan lamba bebeğin gözünü yorup, rahatsız etmeyecek.



Halı, English Home'dan. Shaggyler basıldıkça ezildiği ve toz tutma oranı yüksek olduğu için bu tip halı istemediğimi biliyordum.
Işıktan dolayı rengi soluk gibi çıkmış.



English Home'da; kolay temizlenen, hafif ve kaymayan bu puantiyeli pembe halıyı görünce hemen kapıverdim :)



Umarım bu yazı anne adaylarına ve fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olmuştur.


Dipnot: Dekorasyon işinde, Perde ve birkaç aksesuar dışında pek eksik kalmadı diyebilirim.

 

17 yorum:

gülümse dedi ki...

Herşey çok çok güzel olmuş

Shiva dedi ki...

Çok güzeller öncelikle hayırlı uğurlu olsun.. benim de yigenim yolda=) aynı model bi yatak düşünüyoruz bizde hem yerden tasarruf hem daha sonra kullanabilmesi acısından.. Siz nereden aldınız acaba?

ceyda byjade dedi ki...

mışıl mışıl uyusun o güzel yatağında Vera Mia'mız :) Çok cici bi oda olmuş. pastel tonları bebek odalarında çok cici duruyor ^^ minik prenses doğunca yatakta bi fotoğraf isteriz artık :)

pembe fiyonk dedi ki...

@Gülümse: çok teşekkür ederim canım :)

@Ceyda Byjade: Yüzünü koyarmıyım bi,lmiyorum ama paylaşmaya çalışırım. beğenmene sevindim tatlım:)

@shiva:Çok teşekkür ederim. seninde gözün aydın olsun.sağlıkla gelsin inşallah.
evet bu mobilyalar çok iyi. yer problemi olanlara boyutları bile değiştiriliyor.
biz İzmir Kısıkköy Prestij bebek genç odası mağazasından.Tavsiye ederim çok ilgililer.
sevgiler:)

Heyecanlı Gelin dedi ki...

çok güzel olmuş bebişin oldası :) güzell günlerde büyür inşalalh odasında :)

designbyD dedi ki...

canim herseyi cok guzel olmus Vera Mia'nin;) simdi tek eksik kendisi;) dogsunda sevelimm;)

designbyD dedi ki...

canim herseyi cok guzel olmus Vera Mia'nin;) simdi tek eksik kendisi;) dogsunda sevelimm;)

MeLc dedi ki...

Oyy ben kaçırmışım tebrikler güzel anne adayı sağlıkla kucağına alırsın inşallah, dünyanın en güzel duygusu desemde İnan yaşamayınca anlaşılmıyormuş ama hamileliğinde kesinlikle tadını çıkar insan o anlarıda özlüyor ne kadarlık oldu bilmiyorum ama hele o kıpırtılarını hissettiğin anlar en çok onlar özleniyor....

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

halılarımız mobılya yercıhlerımız vsvs hepsı o kadar aynı kı renkler harıc:)sevgıyle ve mutluluklaaa dogsun ınsallh..hersey onlar ıcın

hande ne yapıyor? dedi ki...

Masal gibi olmuss saglikla dogup buyusun insallah<3

reyhane dedi ki...

Vera Mia ne güzel bir isim, güle güle doğur onu emi

vintage peony dedi ki...

Canım hayırlı olsun kaç ay kaldı?
Heyecanlı değil mi bekleyiş :))

Afitap Arca dedi ki...

Hayirli olsun odanizi çok beğendim acaba ne kadara aldınız?

Afitap Arca dedi ki...

Hayirli olsun odanizi çok beğendim acaba ne kadara aldınız?

pembe fiyonk dedi ki...

merhaba afitap hanım:2.500 tl ye aldık büyüyen yatak ve üç kapılı gardolap. bebek en az ortaokula kadar kullanbileceği bi takım. şu an içinde çok gözlü olmasına rağmen bizim ufak odamızda birçok şeyi ortadan kaldırabiliyor....
sevgiler

wafıl tadında dedi ki...

english home halı artık satışta yok :((

pembe fiyonk dedi ki...

@wafıl tadında: maalesef bitirmişler bu seriyi. Bende o dönem anca küçük boyunu bulabildim :(