1 Temmuz 2013 Pazartesi

Watsons Seyahat Tipi Mini Saç Düzleştirici

Hazır yaz gelmiş planlar yapılırken, deneyimlerinden yola çıkarak pratiklik sağlayan seyahat eşyalarından söz etmek istiyorum.

Bu linkte seyahat ütüsü postu yazmıştım.

Bu postum ise mini saç düzleştiricisi üzerine olacak.




Yanımda büyük saç düzleştiricisini taşımak yerine Watsons'tan ''çanta boyu saç düzleştiriciyi'' almıştım.


Amaç pratik çözüm bulmaktı. Fakat nafile! aldığıma pişman oldum bile diyebilirim.

İnce plakalar saçı düzleştirmede çok yetersiz kalıyor. Ayarsız olduğu için kendini yüksek ısıda sabitliyor.
Resimde de görüldüğü gibi ayar düğmesi yok! sadece açmaya kapatmaya yarıyor.




Yanında verilen ısıya dayanaklı çanta kullanışlı. Düzleştiriciyi soğutmak yerine hemen dayanıklı çantasına yerleştirmek oldukça pratik!




Seyahatlerde veya nemli, yağmurlu günlerde çantada, ofiste sadece kâkül-perçem düzleştirmek için ideal.
Bunun dışında tavsiye edebileceğim bir ürün değil!


 

2 yorum:

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

mınık olmasına gerek yok benım duzlestırıcım tatılde yanımda zaten saclar hep toplu... renk cok guzel mıs ama:)

pembe fiyonk dedi ki...

Aynen canım. hiç gerek yokmuş. valizde yük olmasın derken hepten yük kaldı üstüme:)