12 Ağustos 2013 Pazartesi

BEBEK MÜJDESİ

Hamile olduğunuzu arkadaşlarınızla,sevdiklerinizle paylaşmak için bir kaç fikir paylaşmak istiyorum sizlerle... İşte bir kaç kare

Eşimin,benim ve minik Vera Mia' nın  ayakkabıları ve üstlerinde doğum tarihlerinizi yazıp sosyal ortamda Yada isyerinizdeki arkadaşlarınıza çikolatanın üstüne bu resmi koyabilirsiniz 
Buda bir diğer alternatif.sadece bebeğin ayakkabısıyla yanına yazdığınız ailemiz 2adım daha büyüyor yazısı 
Ve son olarak hamilelik resimleri.hemen hemen her hamile anne sever göbeğinin resmini sevmeyi.işte bu da elinizde kalacak yaratıcı hamilelik resimlerinden biri kapıda bebeğin doğacağı tarihi ve bu tarihe kadar açmayın yazısı yazıp minik bebeğinizi hediye paketi yapıyorsunuz :)) Ne de olsa  Allah'ın bize en güzel hediyeleri 

9 yorum:

kendimodam dedi ki...

ilk fikre bayıldım :)

Güzel Gül dedi ki...

ben 1. ve 3. fikri begendim ve yakinda uygulamak isterim ins :)

Mein Blog/Blogum

pembe fiyonk dedi ki...

KIZLAR TEŞEKKÜR EDERİM. İNŞALLAH CNM:) GÖRMEK İSTERİM BENDE MUTLAKA...

gulsinem dedi ki...

o göbüş yenir mi ki :)

Fazilet kılıç dedi ki...

valla harika fikir. yakın zamanda uygulamam lazım:)

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

wowuwwwwwwwwwww sahane bu tatlımmm gobıs hedıye paketııı :)

pembe fiyonk dedi ki...

:)) teşekkürederim kızlar. beğenen arkadaşların uygulamış hallerini keyifle görmek isterim

hande ne yapıyor? dedi ki...

çoook sevimli olmuş hepsiii:D ilkşne daha bi bayıldım bayıldım ama bennn:)

Gulsah Elpe dedi ki...

İlk fotoya bayıldım. Uygularım ki ben bunu :)