6 Ağustos 2013 Salı

ENJOY YOUR SHOPPING @ PEMBEFİYONK

Evet,artık bende ufak ufak bir şeyler yapıp zaman zaman da beğendiğim üğünleri satmaya başlıyorum buraladan... Aslında instagramdan da duyurmuştum ilk diktirdiğim şeyleri ama elimde hiç kalmadığı için artık sonbahara doğru yaptıracağım tekrar onlardan.Şİmdilik bununla başlayalım.Sadece siyah  ve parlement mavisi mevcut.


                                                   Asimentrik kesim şort: 55tl
                            Sipariş bilgisi için: pembefiyonk@hotmail.com



not: resmiler alıntıdır.

3 yorum:

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

ay oylemı ben bılmıyordum tatlım lutfen bana da haber ver olleyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

pembe fiyonk dedi ki...

inşallah cnm ewdeyken uğraşıyım dedim bişeylerle bskslım artık

gulsinem dedi ki...

hayırlı olsunnn çok zevkli bencee :))