7 Ağustos 2013 Çarşamba

HOW TO ROCK ON THE BEACH

yazin vaktimizin çoğu denizde geçiyor haliyle tatilde ve bu yüzden modaya düşkün olan bayanların aklına plaj deyince  bikini ve havludan fazlası gelmeli diye düşünüyorum. Plaj da şık ve havalı olmayı sevenlerdenim bende. Hamile olduğum için göbekli resimlerimi paylaşamıyorum maalsef ama işte bence tatile çıkmadan çantamız için alınması gerekenleri bir gözden geçirelim derim ben tekrar.

1.KOR ŞORTLAR: yaz akşamlarının ya da plajın vaz geçilmez parçası. Her iki durumda da doğru kombinlediğinizde çok sşık olabiliyorlar.

2.ŞAPKA: Kesinlikle olmazsa olmazlardan diye düşünüyorum. Gün içinde ya da plajda tarz yakalamak istiyorsanız mutlaka bir tane edinmelisiniz.




3.TAKI: Genelde mavi tonları çok tercih ederim bende ama bikininiz,elbiseleriz,tişörtlerinizi düşünerek valizinize mutlaka takılarınızı da eklemeyi unutmayın.

4.Maxi elbise: şifon elbiseler ve üstler plaj için inanılmaz havalı duruyor bence, heleki  düzgün takıyla kombinlendiğinde...


5.MAXI ETEK: Yazın çok rahat oluyor. Daha öncede çok tercih ettiğimi belirtmiştim. Plaja giderken de rahatlıkla tercih edebilirsiniz. 

ve son resimde vogue beach fashion 1976 yılından
Herkese moda dolu bir tatil diliyorum 
sevgiler






2 yorum:

gülümse dedi ki...

ahhh kot şort dedin yarama parmak bastın :( bulamıyorum istediğim gibi bi tane :((

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

wowuuuuuuuuuwwwwwww ıslık ıslık ıslık ama bu kızcagızlar cok gusel kı