24 Eylül 2013 Salı

Özel Gün Kurabiyeleri ile Eçev'e Destek:)

Belki en güzel en anlamlı kurabiyelerden birini yemiş olacaksınız! :)

Nikah, doğum günü, hoş geldin bebek etkinliklerinin vazgeçilmezi haline gelen bu kurabiyeleri, sunum olarak da çok beğeniyorum.

Eçev'in yapmış olduğu bu çalışmayı çok sevdim!
Eçev'e yaptırdığınız kurabiyelerin geliri, burslu olarak okuyan çocuklara gidecek.
Yani herşey eğitim için :)

Geçenlerde bir nikahta dağıtılan kurabiyelerden birkaç fotoğraf çektim. İsim kısımlarını kapamak zorundayım.





Vera Mia'nın bebek mevlüdü için Eçev'in kapısını en kısa zamanda çalacağım.

Siz Ne düşünüyorsunuz bu konuda?

3 yorum:

Güzel Gül dedi ki...

cok sirrinler fakat ben bu sirrin kurabiyeleri yigemiyorum kiyamiyorum :) kinamdaki kurabiyeleri bile yigemedim :)

Mein Blog/Blogum

pembe fiyonk dedi ki...

Evet canım haklısın bende senin gibi baksana hal duruyo kurabiye:))

vintage peony dedi ki...

Cok iyi dusunmussun canim. Cok anlamli ve guzel hatira kalir minnosa