18 Ocak 2014 Cumartesi

Bebek mobilyası? Beşik Konusu? Kullandık Yorumladık!

Bebekli hayata geçerken, en kafa kurcalayan konulardan biridir bebek mobilyası.

Kullanılan malzeme kalitesi, zararsız boya konusu, fiyat vs. hatta Yatak seçimi ne olmalı? Yatak genişliği? Mobilya mı? park yatak mı? diye uzar gider.

Vera'nın odası ile ilgili önceden paylaşımlarda bulunmuştum.(bknz.Vera Mia etiketi) Fakat beşik memnuniyeti hakkında, kullandıkça yazmaya karar verdim.

Vera Mia 2 buçuk aylık olana kadar bu portatif, rahat taşınabilen ve yer kaplamayan beşikte(sepet) yattı. Sepette deniliyor.
Kolay taşınırlığı sayesinde salonda veya yatak odasında devamlı yanımızdaydı. Bu tip sepetlerin en güzel yanı yer kaplamamasının yanında, bebeğin koltuk/puf gibi yerlerin üstünde yatmasını engelleyerek düzgün yatış sağlaması.


Dediğim gibi ben çok memnun kaldım. Genelde bu sepetler alçak olur. Böylece en ağır olduğunuz dönemde yerinizden kalkmadan bebeğinizi sık sık kontrol etmenize imkanı veriyor.
Piyasada çok uygun fiyata bulunabilir, Özellikle no name bebek mağazlarında 50 liradan başlıyor. Sepet konusunda çok özellikli, çok pahalı bir şey almanıza gerek yok.
Geçici ama kullanışlı bir ürün. Tavsiye ederim.


Sepete bu kadar ağırlık vermemin nedeni, bebeğine oda yapmak isteyen ebeveynler içindi.



Ben sadece beşik düşünmedim. Vera ''uyku/cesaret alışkanlığında''bize çok alışmadan ayırmak hep aklımda vardı. Bu sebeple büyüyen yatak diye tabir edilen beşik önceliğimizdi!

Çünkü Vera üç yaşına geldiğinde, evin içinde *hem beşik *hem park yatak *hemde yeni alınacak yatağa gerek yoktu.

Vera Mia son bir aydır odasında yatıyor.(maşallah:)) Ve bu konuda aldığımız doğru karardan dolayı mutluyuz. Şimdiden yatağını eskitmeye başladı bile :P
Ayrıca bana tavsiye edilen diğer bir konu ise: yatak genişliğini 70 cm ve üstü almaya dikkat etmemdi. Bebek büyüdükçe sığamayabilirlermiş!
Bizde öyle yaptık. isabetli bir karar olduğunu anladık.

Dolap konusuna gelecek olursak, üç kapılı dolap iyi ki almışız dediklerimizden. Bezlerinden havlularına kadar Vera Mia'ya özel herşeyi içine alıyor. Başka bir odada veya dolapta ekstra bir dağınıklık oluşmuyor.


Bir de Park yatağımız var:) O da kayınvalidemin evinde. Portatif özellikli olması ileri dönemlerde seyahatlerde işimize çok yarayacak :)


Benim izlenimlerim böyle..umarım bebek odası yapacak kişilere yardımcı olabilmişimdir :)

Sevgiler.

4 yorum:

GülSinem gülen dedi ki...

Vera'nın dolabını çok kıskandımm yaniii ne bu tatlılıkk :))

the bircan dedi ki...

cok cici *-*

Fazilet kılıç dedi ki...

ama o sepetten dediğiniz fiyatlara hiç bulamadım. marta kadar zamanım var ama hepsi 400- 500 diyor ya. bilgileirnizi benim gibi yeni anne olacaklara ilham teşekkürler.

pembe fiyonk dedi ki...

@gülsinem: :) teşekkür ederiz:)

@The bircan: sevgiler :*

@Fazilet Kılıç: öncelikle tebrik ederim:) sağlıkla kucağınıza almak nasip olur.
çok ilginç minicik bir sepet için o kadar fiyat koymaları. İsimsiz cadde üstü bebe mağazalarında (izmir) birkaç yerde gördüm. Çok nitelikli dğil ama iş görür vaziyette oluyorlar.