17 Ocak 2014 Cuma

Neler Aldık? Neler Kullanıyoruz?

Blog giderek ''Vera Mia'' postlarına dönüşüyor farkındayım
Doğum izninde, sözde blogu sık sık güncelleyecektim. Böyle bir şeyin hayal olduğunu bana daha önce söylemeliydiniz! Gecem gündüzüm Vera Mia :)

Onun için neler kullandığımı ve son zamanlarda neler aldığımı ara ara post yapmaya çalışıyorum.

İkea'ya gittikçe, yeni sezon için ürettiği ''masal kahramanlarından'' almaya özen gösteriyorum. Tüylenme yapmayan bu oyuncaklar, yumuşak formları sayesinde hep yanı başımızda!
Oyuncaklar:İkea
 




Eğlenceli ve öğretici küpler, Vera'nın en sevdiklerinden. Özellikle üç ay ve üstü bebekler için birebir bu oyuncaklar. Çıkardıkları dikkat çekici sesler, farklı dokularda yüzeyleri sayesinde bunlarla uğraşmaktan inanılmaz keyif alıyor.
Küpler: MotherCare



Oyuncak kelebek, hışırtılı ses çıkarması ve kolay tutulan kanatları sayesinde her an her yerde yanımızda:)
Oyuncak kelebek: E-bebek




 Dekoratif kuşlar, English Home



Diğer bir konu ise ''organizer'' durumları, Özellikle bu dönemde pratiklik şart!
Bunun yanında şık şeyler de olsun istiyorsanız, English Home ve Koçtaş gibi mağazalara bakmanızı öneririm.

Tavşanlı sepet, bunu Englih Home'dan aldım. Vera'nın bezlerini, pamuklarını ve pişik kremini koyuyorum. Odasında hem şık ve dekoratif görünüyor Hemde alt açma sırasında, tüm ürünlerin bir sepette olmasının kolaylığını sunuyor.
Sepet: English Home 



Küçük ayıcıklı dekoratif sepetler; Bunları dolap ve çekmece içlerine yerleştirdim. Bebeğin kremlerini, tarağını vb. ürünlerini düzenlerken, dolap/çekmece içinde de sevimli bir görüntü yakalıyor.
Minik üçlü sepet: Koçtaş



Dekoratif Kutu; Bunları koçtaş'tan Kayınvalidemin evi için aldık. Yine Vera Mia'nın bezlerini, kremlerini bu kutuların içine yerleştirdik. Eşyların etrafa dağılmasını engelleyen bu kutular çok kullanışlı!
Tavşanlı sepette olduğu, gerekli tüm ürünler bir arada.
Çiçekli Dekoratif kutu: Koçtaş




Sevgiler.


2 yorum:

GülSinem gülen dedi ki...

ahh o bebişinn odasını seveyiiimm! çok güzel renkler.. hele de pembe beyaz olunca.. :) süper olmuş

pembe fiyonk dedi ki...

çok teşekkürler @gülsinem .)